آموزش قانون جذب از صفر تا صد

در اینجا قصد دارم توضیح بدم قانون جذب چیست و ترفند های ناگفته قانون جذب یا جاذبه در فیلم راز رو براتون توضیح بدم, این مقاله در بخش موفقیت سایت نتیکو نوشته شده و پیشنهاد میکنم خط به خط اون رو کامل بخونید.

قانون جذب

قانون جذب چیست؟ بخوام تعریف قانون جذب رو توی یه جمله کوتاه خلاصه بگم یعنی همین: به هرچیزی فکر کنیم همون رو جذب میکنیم! اگر هر روز به بدبخت بودم خودمون فکر کنیم آدم بدبختیم خواهیم بود و اگر هر روز بگیم آدم خوشبختی هستم, خوشبخت خواهیم بود

 به همین سادگی هم نیست! لطفا مقاله رو کامل بخونید تا بدجور گمراه نشید! لطفا جمله بالا رو جدی بگیرید چون متاسفانه خیلی ها قانون جذب رو اشتباه انجام میدن یا بهش باور ندارن و دلیلشم اینه که درست متوجه نشدن. بزارید یکمی بحثو علمی کنیم

مغز ما از دو بخش تشکیل شده:

  • ضمیر آگاه
  • ضمیر ناخودآگاه

مثلا اگر الان بهت بگم اسمت چیه, تو واسه پیدا کردن اسمت فکر نمیکنی و درجا اون رو میگی ولی اگر بگم دیروز حدودا چند ساعت خوابیدی و تلوزیون نگاه کردی, به فکر فرو میری.

علتای زیادی داره و قصد ندارم این مقاله رو اختصاص بدم به ضمیر ناخودآگاه ولی خب این مقدمات رو حتما باید بدونید.

✅ ضمیر ناخودآگاه ما مثل فیله و ضمیر آگاه ما مثل فیل سوار

مسیر رو کی مشخص میکنه؟ فیل

بنابرین اگر ضمیرناخودآگاه شما پر از نا امیدی و افکار منفی باشه به هیچ وجه نمیتونید به موفقیت خاصی برسید یا اگر برسید هم همواره از اون احساس خوبی ندارید.

قانون جذب چیست؟

تعریف ساده و اولیه ای که در فیلم راز برای قانون جذب بیان شد این بود که هرچیزی که به آن فکر کنید آن را به سمت خود جذب می کنید. فیلم یا مستند راز اولین چیزی بود که باعث جنجالی شدن این قانون شد و قبل از آن ارل نایتینگل در سال 1950 به آن اشاره کرد اما این بحث در آن زمان صروصدای زیادی نکرد تا اینکه مستند و کتاب راز (The Secret) منتشر شد. درواقع مستند و کتاب راز قانون جذب را بیش از حد ساده سازی کرد تا هرکسی به راحتی آن را بفهمد اما مشکل این بود که این ساده سازی بیش از حد و گفته نشدن موارد دیگر، باعث شد خیلی ها نتیجه مورد نظر خود را از قانون جذب نگیرند.

آموزش قانون جذب

کوین ترودو اولین کسی بود که اقدام به افشای حقایق قانون جذب کرد، این شخص در سمینار آرزوی تو دستور توست به صورت علمی و منطقی درباره علت موفق شدن افراد موفق صحبت کرد، اینکه چرا خیلی افراد کمتر کار می کنند اما بیشتر پولدار می شوند، اینکه چگونه افراد زیادی در سراسر جهان در مدت زمان کمی از صفر به صد می رسند، در هر فصل کتاب به سوالات مرتبط زیادی درباره این موضوعات پاسخ داده و در فصل های آخر کتاب کاملا حرفه ای درباره قانون جذب صحبت کرده به طوری که تمام ابهامات اصلی شما در رابطه با قانون جذب برطرف می شود. تعریف علمی و درستی که کوین ترودو درباره قانون جذب در کتاب خود نوشت اینگونه بود: شما آن چیزی را جذب می کنید که هم فرکانس با آن باشید. این همان چیزی بود که نیکولا تسلا در سخنان خود به آن اینگونه اشاره کرده بود: اگر می خواهید راز های کیهان را بیابید، به شرایط انرژی، فرکانس و ارتعاش فکر کنید!

Previous Entries داینو جت یا داینومومتر چیست Next Entries ساختار جملات گذشته کامل